Regulamin i warunki rezerwacji
WARUNKI REZERWACJI
Regulamin określa warunki zgodnie, z którymi można dokonać rezerwacji apartamentu w firmie Apartamenty „ROK”. Niniejszy regulamin stanowi integralną część kontraktu wynajęcia apartamentu. Każdy, kto dokona rezerwacji, jednocześnie akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
1. REZERWACJA
1. Wynajmujący Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Kotowicz 78-100 KOŁOBRZEG, ul. Szymanowskiego 18, NIP 6711053353.
Rezerwacji wypoczynku można dokonać na stronach www.apartamentyrok.pl wypełnienie i wysłanie karty zgłoszeniowej w formie elektronicznej. Po sprawdzeniu dostępności rezerwowanego apartamentu, w ciągu 24 godzin otrzymacie Państwo odpowiedź w formie elektronicznej. W przypadku przyjęcia rezerwacji treść odpowiedzi będzie następująca:
Przyjmuję rezerwacje wstępną.
Koszt pobytu: ..........
Proszę w ciągu 2 dni o wpłatę zadatku w kwocie: .........
dane do przelewu na konto: z Polski
nr rachunku dla PLN: 03 1240 6508 1111 0010 2165 0711
Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Kotowicz 78-100 KOŁOBRZEG, ul. Szymanowskiego 18
tytułem :
Pobyt w apartamencie....... (podać nazwę apartamentu)
od .... do .... (podać datę przyjazdu i wyjazdu)
Brak przedpłaty w określonym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
O zaksięgowaniu zaliczki na naszym koncie bankowym, zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani oraz otrzymają Państwo od nas potwierdzenie rezerwacji całkowitej.
2. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Rezerwującego w karcie zgłoszeniowej, całkowitą odpowiedzialność ponosi Rezerwujący.
3. Firma Apartamenty „ROK” nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do formularza Rezerwacyjnego z przyczyn od niego niezależnych. Ze względów bezpieczeństwa oraz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od firmy Apartamenty „ROK”.
4. Firma Apartamenty „ROK” ma prawo czasowo zawiesić dostęp do serwisu www.apartamentyrok.pl na okres konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
2. FORMA I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Płatności za pobyt można dokonać :
A) w formie gotówki w dniu przyjazdu ,
B) w formie przelewu na 7 dni przed przyjazdem.
2. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT- w formularzu rezerwacyjnym (w dodatkowych uwagach) podaj dane firmy oraz nr NIP.
3. W trakcie przekazywania apartamentu zostaje pobrana kaucja (zwracana jest w dniu wyjazdu - przy braku zniszczeń, zabrudzeń i uszkodzeń) w wysokości od 400,- do 800,- zł. Wysokość kaucji jest ustalana indywidualnie i zależy od ilości osób przebywających w apartamencie i długości pobytu.
4. Rezerwacja jest skuteczna po dokonaniu wpłaty zadatku za pomocą przelewu bankowego w czasie 2 dni roboczych od wypełnienia karty zgłoszeniowej. Wysokość zadatku jest ustalana indywidualnie i zależy od długości i okresu pobytu. Minimalna kwota zadatku to 300 zł.
5. Przelew należy dokonać na konto : nr rachunku dla PLN: 03 1240 6508 1111 0010 2165 0711. Posiadacz rachunku: Firma Handlowo – Usługowa Mirosław Kotowicz 78-100 KOŁOBRZEG, ul Karola Szymanowskiego 18, działalność prowadzona pod adresem ul. Jedności Narodowej 50 B
6. Firma Apartamenty „ROK” przekazuje apartamenty: posprzątane, sprawne w pełni umeblowane i wyposażone. Prosimy w dniu przyjazdu, przy odbiorze apartamentu zgłosić zauważone usterki, wady oraz uwagi dotyczące czystości w apartamencie. Po przyjęciu apartamentu przez rezerwującego, wszelkie reklamacje dotyczące czystości, uszkodzeń, wad itp. będą odrzucane w całości. Na osobach, które przyjęły apartament spoczywa obowiązek dbania o powierzone mienie. Wszystkie zniszczenia , zabrudzenia i uszkodzenia, wynikłe z niewłaściwego użytkowania będą obciążały wynajmującego.
7. W apartamencie znajduje się komplet pościli i ręczników. Wymiana pościeli następuje na prośbę wynajmującego, nie częściej jednak niż raz na dwa tygodnie. Wymiana ręczników następuje na prośbę wynajmującego, nie częściej niż raz na tydzień.
8. W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów. W przypadku naruszenia tego zakazu Apartamenty „ROK” zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami wymienionymi w punkcie 6.2
9. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22.00-06.00. W stosunku do osób zachowujących się niewłaściwie, zakłócających porządek, nie przestrzegających ciszy nocnej i ogólnie przyjętych norm dobrego zachowania oraz nie stosujących się do zaleceń przekazywanych przez pracowników obsługi, Apartamenty „ROK” zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami wymienionymi w punkcie 6.2
3. PŁATNOŚĆ ZA USŁUGI DODATKOWE
1. Za usługi, nie objęte rezerwacją (np. dodatkowe noclegi,...itp.), należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Rezerwującego.
2. Jednostką płatniczą jest złoty (PLN). Ceny przedstawiane w EURO i USD przeliczane są po kursie dnia według NBP.
4. POTWIERDZENIE
1. Potwierdzenie zarezerwowanego terminu jest przesyłane w ciągu 24 godzin na adres e-mail wskazany przez Rezerwującego w karcie zgłoszeniowej przez Apartamenty „ROK”.
2. Potwierdzenie zawiera dane rezerwacji lub informację o braku miejsc we wskazanym terminie. Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwację uważa się za zakończoną.
5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Apartamenty „ROK” zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu realizacji usługi w sposób sumienny, uczciwy i rzetelny.
2. Jeżeli z przyczyn zależnych od Apartamenty „ROK” nie dojdzie do realizacji usługi, Apartamenty „ROK” zwrócą uiszczoną przez Rezerwującego zapłatę, co wyczerpuje w całości wszelkie roszczenia Rezerwującego z tytułu jej niewykonania.
3. Zwrot, o którym mowa w pkt. 2 nastąpi na rachunek wskazany przez Rezerwującego, nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni, od dnia , w którym Rezerwujący zamierzał rozpocząć korzystanie z usługi.
4. Apartamenty „ROK” nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u podwykonawców w apartamentach spowodowane np. czasowym brakiem wody, ogrzewania, prądu oraz za niedogodności spowodowane czasowymi włączeniami spowodowanymi np. naprawą lub konserwacją innych urządzeń.
5. W przypadku nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron, katastrof żywiołowych, strajków, wybuchu wojny lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Apartamenty „ROK” jest zwolniony z przyjętego zobowiązania.
6. Apartamenty „ROK” nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności związane z pracami: budowlanymi, remontowymi, modernizacyjnymi, wykończeniowymi, itp. poza nim. Zastrzegamy, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą odrzucane w całości.
7. Cena usług świadczonych przez Apartamenty „ROK” nie obejmuje ubezpieczenia. Z usług korzystają klienci na własne ryzyko. Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego rekreacyjnego pobytu, firma Apartamenty „ROK” nie ponosi odpowiedzialności (radzimy przed przyjazdem do Apartamentów „ROK” odpowiednio się ubezpieczyć).
8. Apartamenty „ROK” nie odpowiada za hałas spowodowany np. głośną muzyką lub innymi zdarzeniami, dobiegający z pobliskich ośrodków i pensjonatów. Planując u nas pobyt, szczególnie w okresie wakacji, należy liczyć się z w/w niedogodnościami.
9. Apartamenty „ROK” nie wynajmuje apartamentów osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub narkotyków. W takim przypadku firma Apartamenty ”ROK” jest zwolniony z przyjętego zobowiązania.
10. UWAGA - Aby zaoszczędzić Państwa cenny czas, w dniu zakwaterowania, firma Apartamenty „ROK” zwraca się z prośbą o to, aby każdy klient w celu ustalenia godziny przyjazdu i przekazania kluczy do apartamentu zadzwonił na telefon komórkowy: 604 647 813 lub 602 181 133. Dzięki temu będzie czekał na Państwa pracownik firmy Apartamenty „ROK”, który to wprowadzi Państwa bezpośrednio do apartamentu oraz wyjaśni zasady działania całego wyposażenia i przekaże klucze.
6. WARUNKI REZYGNACJI
1. W przypadku dokonania anulowania rezerwacji przez Rezerwującego, firma Apartamenty „ROK” nie zwraca wpłaconego wcześniej zadatku (bez względu na powód rezygnacji) chyba, że wskaże on we własnym zakresie nowego klienta na ten sam apartament, w tym samym terminie rezerwacji.
2. W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu przez Rezerwującego ( lub późniejszego przybycia), bez względu na powód , firma Apartamenty „ROK” nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
3. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób korzystających z apartamentu (bez zgody i wiedzy pracownika firmy), Apartamenty „ROK” zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami wymienionymi w punkcie 6.2
7. DANE OSOBOWE
1. Dokonując rezerwacji na stronach internetowych www.apartamentyrok.pl, Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swych danych osobowych w bazie danych firmy Apartamenty „ROK”. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
8. REKLAMACJA
1. Klient ma możliwość skorzystania z prawa reklamacji usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego.
2. Podstawą do rozpoznania reklamacji jest pisemny wniosek złożony za pośrednictwem wiadomości e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. Apartamenty „ROK” rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od otrzymania wniosku o rozpoznanie reklamacji.
4. Apartamenty „ROK” informuje klienta o rozpoznaniu reklamacji na wskazany adres e- mail lub drogą telefoniczną.
9. AKCEPTACJA WARUNKÓW REZERWACJI W INTERNECIE I POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
1. Zaznaczenie opcji 'Akceptuję warunki rezerwacji i regulamin' w formularzu rezerwacji oznacza, iż Klient rozumie i akceptuje warunki Regulaminu. Jeśli Klient nie zaakceptuje warunków Regulaminu, dalsze kontynuowanie procesu rezerwacji apartamentu nie będzie możliwe. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy firmą Apartamenty „ROK”, a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby firmy Apartamenty „ROK”.
REGULAMIN
Regulamin wewnętrzny Apartamenty „ROK”
Szanowni Państwo - będąc naszym Gościem akceptujesz nasz regulamin!
Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunków pobytu. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
Zarządzający obiektem będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
1. Klient kontaktuje się telefonicznie, wypełnia formularz kontaktowy/dokonuje rezerwacji na stronie www.apartamentyrok.pl przesyła na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zapytanie dotyczące wybranego przez niego apartamentu celem dokonania rezerwacji. Apartamenty ROK przesyła na adres e-mail Klienta wstępne potwierdzenie rezerwacji, potwierdza ją telefonicznie lub wiadomością sms. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości pobytu, w ustalonym terminie na Nr. konta: 03 1240 6508 1111 0010 2165 0711. Rezerwacja zostaje potwierdzona z dniem zaksięgowania na koncie Apartamentów ROK wymaganej przedpłaty. Rezerwacja stanowi umowę wynajmu, która wchodzi w życie pod warunkiem wpłaty zadatku za usługę. Oferta oraz podane ceny mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Cena musi zostać potwierdzona przez pracownika Apartamentów ROK telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
2. Opiekunem, doradcą oraz informatorem naszych szanownych Gości jest osoba odpowiedzialna za prowadzenie Recepcji.
3. Osoba przybywająca do apartamentu zobowiązana jest do dopełnienia wszelkich formalności związanych z zameldowaniem oraz uiszczeniem opłaty klimatycznej za pobyt w Recepcji Apartamentów Rok w dniu przyjazdu.
4. W celu zameldowania w apartamencie Goście zobowiązani są do okazania w Recepcji dokumentu ze zdjęciem stwierdzającego tożsamość danej osoby.
5. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Każde życzenie odnośnie chęci przedłużenia pobytu prosimy zgłaszać wcześniej. Postaramy się je spełnić w miarę możliwości i posiadanych wolnych miejsc.
6. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie apartamentu przed 22.00.
7. W godzinach od 22:00 do 06:00 w apartamentach obowiązuje cisza nocna.
8. W dniu wyjazdu Klient zobowiązany jest do posprzątania po sobie i wyniesienia śmieci do śmietnika.
9. Na terenie apartamentów zabrania się:
- przebywania osobom nie zameldowanym bez uprzedniego zgłoszenia tego faktu osobie odpowiedzialnej za prowadzenie Recepcji,
- przenoszenia i wynoszenia przedmiotów i wyposażenia pomieszczeń poza apartament,
- smażenia ryb.
10. W przypadku przekroczenia ilości zamieszkujących osób, stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku w apartamencie, osoba odpowiedzialna za prowadzenie Recepcji ma prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie.
11. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za braki i wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub winy osób go odwiedzających w okresie trwania umowy najmu.
12. W przypadku wystąpienia szkody, Klient powinien zawiadomić o niej osobę odpowiedzialną za prowadzenie Recepcji niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
13. Firma Apartamenty „ROK” nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846- 849 kodeksu cywilnego.
14. Firma Apartamenty „ROK" nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów użytkowych, kosztowności, pieniędzy itp. pozostawionych przez Gości w apartamentach.
15. Należność za szkody zostanie naliczona na miejscu zgodnie ze sporządzoną wyceną.
16. Przed każdorazowym opuszczeniem obiektu prosimy sprawdzić drzwi apartamentu czy są zamknięte.
17. Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nie usuwania z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kart wejściowych do apartamentu.
18. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe prosimy o nie używanie w apartamentach dodatkowych urządzeń elektrycznych takich jak: grzałki, maszynki, żelazka, grzejniki. Jednocześnie Goście zobowiązani są do przestrzegania podstawowych przepisów przeciwpożarowych.
19. W apartamentach i w budynku obowiązuje zakaz palenia papierosów.
20. Klient zobowiązuje się do nieprzetrzymywania zwierząt w apartamencie.
21. Za dzieci bawiące się na terenie obiektu, odpowiedzialność ponoszą rodzice lub opiekunowie.
22. Firma Apartamenty „ROK” nie odpowiada za zaistniałe na jej obiekcie wypadki, nie będące następstwem przyczyn wynikających z wadliwej konstrukcji urządzeń i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie apartamentu.
23. Wszelkie uwagi i wnioski, a także usterki w wyposażeniu apartamentu oraz wady funkcjonowania urządzeń zauważone przez Gości prosimy zgłaszać do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie Recepcji.
24. W dniu wyjazdu Klient zobowiązany jest do przekazania kart wejściowych od apartamentu przedstawicielowi Recepcji”, co umożliwi zwrócenie Klientowi kaucji, pod warunkiem, że apartament zostanie przejęty bez zastrzeżeń.
25. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad określonych w niniejszym regulaminie osoba odpowiedzialna za prowadzenie Recepcji ma prawo do potrącenia z kaucji należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej, doprowadzenia apartamentu do stanu należytego, jak i innych kosztów. W przypadku, gdy wartość roszczeń przekracza wysokość kaucji, Klient zobowiązany jest pokryć tę różnicę bezzwłocznie.
26. Firma Apartamenty „ROK” nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.
27. Wszelkie sprawy nieobjęte niniejszym Regulaminem rozstrzyga osoba odpowiedzialna za prowadzenie Recepcji.
DANE OSOBOWE
Dokonując rezerwacji na stronach internetowych www.apartamentyrok.pl, Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swych danych osobowych w bazie danych firmy Apartamenty „ROK”. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
Informacje w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 oraz art. 14 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Firma Handlowo-Usługowa Mirosław Kotowicz z siedzibą w Kołobrzegu 78-100, ulica Karola Szymanowskiego 18
NIP 6711053353
adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; color: #337ab7; text-shadow: none;">'+addy_text51701+'<\/a>'; //-->
tel +48 604 647 813
2. Cele i podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Pani/Pan dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- wykonania zawartej z Administratorem umowy, jak również podjęcia na Pani/Pana żądanie działań przed jej zawarciem, w szczególności udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące świadczonych usług (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z ustawy o rachunkowości – w celu realizacji obowiązków sprawozdawczych i rachunkowych (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów Administratora: prowadzenia marketingu bezpośredniego towarów oraz w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń (podstawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
W innych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie na podstawie udzielonej wcześniej zgody w celu i zakresie wynikającym z treści tej zgody.
3. Informacje na temat pozyskania Pani/Pana danych osobowych:
Administrator otrzymuje Pani/Pana dane kontaktowe bezpośrednio od Pani/Pana (np. w momencie korzystania z naszych usług) lub za pośrednictwem innych osób (np. innych podmiotów pośredniczących w oferowaniu naszych usług, któremu Pani/Pan udostępnił swoje dane). W przypadku bezpośredniego kontaktu ma Pani/Pan pełną kontrolę nad zakresem danych udostępnianych Administratorowi. W przypadku udostępnienia danych przez inną osobę, Administrator zbiera zwykle tylko podstawowe dane kontaktowe obejmujące: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz ewentualnie inne dane wynikające z umowy lub zamówienia w związku, z którymi następuje udostępnienie danych osobowych.
4. Informacje o odbiorcach danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podwykonawcy Administratora, podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi księgowe, informatyczne, reklamowe, marketingowe, audytorskie , doradcze, prawne, transportowe, kurierskie.
5. Okres, przez który dane będą przechowywane:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy, a także przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową, a nadto przez okres wymagany obowiązującym prawem w związku z koniecznością realizacji przez nas obowiązków podatkowych.
6. Informacje o przysługujących uprawnieniach:
Ma Pani/Pan prawo:
- żądania dostępu do Pani/Pana danych osobowych (w tym do uzyskania kopii),
- żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych, w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), w przypadku gdy zachodzi jedna z następujących okoliczności:
- danie nie są niezbędne dla celów, dla których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy przetwarzania,
- osoba, której dane dotyczą wniosła sprzeciw wobec przetwarzania,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
- żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w przypadku gdy zachodzi jedna z następujących okoliczności:
- osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu, żądając w zamian ograniczenia,
- administrator nie potrzebuje już danych do swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych
- do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu,
- do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, w przypadku gdy:
- przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą lub na podstawie umowy zawartej z taką osobą,
- przetwarzanie odbywa się z sposób zautomatyzowany,
- do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w przypadku gdy:
- zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją,
- dane są przetwarzane na podstawie opartej na art. 6 ust.1 f tj. niezbędności do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora
W zakresie w jakim udzieliła Pani/Pan zgody na przetwarzanie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem.
7. Informacje o prawie do wniesienia skargi do organu nadzoru:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Informacje czy podanie danych jest wymogiem ustawowym/umownym/warunkiem zawarcia umowy/ o zobowiązaniu do podania danych:
Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednakże brak podania przez Panią/Pana danych będzie przeszkodą do zawarcia umowy oraz świadczenia przez nas na Pani/Pana rzecz usługi.
9. Przekazywanie danych do państwa trzeciego (tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego)/ organizacji międzynarodowej:
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacji międzynarodowej.
10. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji:
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie są profilowane.
MONITORING
Klauzula Informacyjna
W związku z art. 13 ust 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 5 pkt. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
1. Monitoring wizyjny prowadzony jest przez APARTAMENTY ROK, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa pracowników) oraz ochrony mienia, ochrony przeciwpożarowej i przeciw-powodziowej.
2. Monitoring wizyjny obejmuje: recepcję obiektu, parking.
3. Administratorem Danych zawartych w systemie monitoringu wizyjnego jest : APARTAMENTY ROK
4. W sprawie monitoringu wizyjnego można skontaktować się:
a) listownie: APARTAMENTY ROK Kołobrzegu 78-100, ulica Karola Szymanowskiego 18
b) przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; color: #337ab7; text-shadow: none;">'+addy_text45455+'<\/a>';
//-->
c) telefonicznie: +48 604647813
5. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript." style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; color: #337ab7; text-shadow: none;">'+addy_text47353+'<\/a>';
//-->
6. Odbiorcą Pani / Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
7. Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust.1 lit. c i f RODO.
8. Zapisy z monitoringu przechowywane będą aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do ok. 30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie prawa.
9. Posiada Pani/ Pan prawo do dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach oraz prawo do przetwarzania danych przez ograniczony czas.
10. Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do treści danych na zasadach określonych w art. 15 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO.
11. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
WSZYSTKIM GOŚCIOM ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU